Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Ντόστανιτς: «Δεν φοβάμαι, έχω εμπιστοσύνη στη δουλειά μου»

Ο Ράτκο Ντόστανιτς παρέθεσε την πρώτη του συνέντευξη τύπου ως τεχνικός της Βέροιας. Ο Σέρβος προπονητής τόνισε πως έχει εμπιστοσύνη στη δουλειά του αλλά ζήτησε πίστωση χρόνου ούτως ώστε να περάσει τη φιλοσοφία του στην ομάδα. Παράλληλα, ο Ντόστανιτς είπε πως υπολογίζει τον Μρντάκοβιτς καθώς είναι καλός παίκτης, ενώ αναφέρθηκε και στην πρόκριση της Ελλάδας στο Μουντιάλ.   Για τον χρόνο που θα χρειαστεί: «Την πρώτη φορά που ήρθα στην ομάδα είχα πολύ καλές σχέσεις. Η αλήθεια είναι ότι αλλάζουν γρήγορα προπονητές στην ομάδα, αλλά ο πρόεδρος και οι συνεργάτες του ξέρουν να σέβονται την καλή δουλειά. Δεν φοβάμαι, γιατί έχω εμπιστοσύνη στην δουλειά μου. Σίγουρα δεν έχουμε χρόνο και θα πρέπει να κάνουμε άμεσα θετικά αποτελέσματα. Εγώ θέλω ένα πράγμα μόνο, να βοηθήσουν όλοι και να κάνουν υπομονή για έξι αγώνες, ώστε να περάσω τη φιλοσοφία μου και μετά να με κρίνουν. Υπάρχει θέληση στους παίκτες και είμαι αισιόδοξος».Για το αν υπολογίζει στον Μρντάκοβιτς: «Δεν με ενδιαφέρει τι έγινε πριν, αλλά τι γίνεται από την στιγμή που ανέλαβα την ομάδα. Υπολογίζω πολύ σ’ αυτόν όπως και στους υπόλοιπους παίκτες και θα αποφασίζω πάντα από αυτά που θα δω στις προπονήσεις. Ο Μρντάκοβιτς έκανε δύο φορές την ημέρα προπονήσεις με τον γυμναστή και έχω εμπιστοσύνη σ’ αυτόν. Είναι παίκτης με μεγάλη εμπειρία και υπολογίζω σ’ αυτόν».Για τον προσεχή αγώνα με τον Ατρόμητο, υπογράμμισε: «Είναι μια από τις καλύτερες ομάδες στην Ελλάδα. Δεν έχει καλά αποτελέσματα στα δύο τελευταία παιχνίδια, αλλά θα έχουμε μεγάλη θέληση για τη νίκη, όπως άλλωστε κι εμείς. Εμείς σίγουρα δεν θα κλειστούμε και θα πάμε να παίξουμε το παιχνίδι μας. Πάμε να δώσουμε το μάξιμουμ και να δείξουμε ότι από δω και πέρα θα είμαστε… σκληρό καρύδι για τους αντιπάλους».Τέλος, μίλησε και για την πρόκριση της Εθνικής στο Μουντιάλ : «Σίγουρα θα αποτελέσει σημαντικό παράγοντα για την αναβάθμιση του ελληνικού ποδοσφαίρου. Η Ελλάδα έχει συνεχείς παρουσίες σε μεγάλες διοργανώσεις και ο κ. Σάντος κάνει πολύ καλή δουλειά».